هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

ملی‌پوش بسکتبال ایران که برای حضور در بازی های آسیای به تیم ملی دعوت شده گفت: آماده ام تا بتوانم بازیکنی موثر در ترکیب تیم ملی باشم .فرید اصلانی در گفت و گو با ایسنا درباره بازگشتش به تیم ملی بسکتبال برای حضور در بازی های آسیایی اظهار کرد: به عنوان یک ورزشکار افتخار می کنم که پیراهن تیم ملی کشورم را بپوشم و همیشه آماده ام تا هر زمانی که توانستم به تیم کمک کنم. به هر حال من همیشه با تمام توان کار کرده ام تا بتوانم به بازیکنی موثر تبدیل شوم. هم اکنون نیز که تیم ملی به من اعتماد کرده و قرار است به بازی های آسیایی بروم با تمام توان کار خواهم کرد تا به امید خدا بتوانم در آنجا هرچه دارم برای کشورم بگذارم.

 

 

گارد راس تیم ملی بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا آمادگی بدنی اش را همچنان بعد از لیگ حفظ کرده است؟ گفت: بعد از به پایان رسیدن لیگ برتر وارد اردوی تیم ملی شدیم و تمرین داشتیم. در جریان این تمرین ها نیز به سختی کار کردیم که یک آسیب دیدگی باعث شد من وارد تیم ب شوم و با این تیم به ویلیام جونز بروم. بعد از آن هم تمرین هایم را ادامه دادم و این روزها نیز که ملی پوشان استراحت می کنند من همچنان کار خودم را می کنم. از نظر بدنی خوب هستم و آماده ام تا هرجا که لازم شد به تیم کمک کنم.

 

او در پاسخ به این سوال که دست تنها بودن مهدی کامرانی در جام جهانی باعث شد تا خیلی ها از جای خالی اش صحبت کنند. خودش درباره جام جهانی چه نظری دارد؟ گفت: همه بازیکنان تلاش کردند تا تیم ملی بهترین نتیجه را کسب کند. سطح بازی ها بالا بود و به نظرم همه بازیکنان سربلند شدند. به هر حال ما حتی توانایی برد برابر صربستان و فرانسه را نیز داشتیم اما خب این تیم ها با تجربه بودند. خیلی دوست داشتم در جام جهانی باشم که نشد. با این حال با انگیزه کامل برای بازی های آسیای آماده می شوم.

 

اصلانی در پاسخ به این سوال که این دوره از بازی ها را چطور می بیند؟ گفت: چین تیم خوبی به مسابقات اعزام خواهد کرد. کره هم به عنوان میزبان در جام جهانی بوده و عملکرد مناسبی هم داشت. فیلیپین اما شرایط متفاوتی دارد و در جام جهانی خودش را نشان داد. با این حال ایران شرایط بهتری دارد. قهرمان آسیا هستیم اما غافل نمی شویم و با تمام قدرت برای کسب عنوان قهرمانی راهی کره جنوبی می شویم. مطمئنا همه بازیکنان تیم انگیزه بسیار زیادی دارند تا نخستین طلای بازی های آسیایی نیز برای بسکتبال کسب شود.




برچسب‌ها: تیمهای ملی,
[ سه شنبه 18 شهريور 1393 ] [ 15:9 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 178614
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar